Według raportu LinkedIn’s Global Talent Trends aż 92 proc. rekruterów twierdzi, że rozwinięte kompetencje miękkie są niemal równie ważne co umiejętności techniczne. Planując przyszłą ścieżkę kariery, warto zatem zacząć podróż właśnie od poszerzania swoich kompetencji w tym obszarze. Dobrym punktem wyjściowym może okazać się praca w contact center. Zapewnia ona bowiem możliwości rozwoju na wielu płaszczyznach.
Jakie elementy gwarantują sukces zawodowy? Pewnie programowanie, albo obeznanie w temacie finansów, znajomość wyspecjalizowanych programów lub doktorat z mikrobiologii. Tymczasem okazuje się, że do rozpoczęcia przygody w świecie pracy nie jest niezbędne 10 lat doświadczenia oraz ukończenie 3 kierunków studiów wyższych. Zmieniający się rynek pracy coraz silniej stawia na umiejętności, których nie sposób poświadczyć dyplomem. Kompetencje miękkie są cenione nawet w najbardziej technicznych zawodach. Nie oznacza to jednak, że można zrezygnować z ich stałego rozwijania.
Gdzie zatem szukać możliwości szlifowania talentów, których nie można jednoznacznie zmierzyć? Doskonałym rozwiązaniem okazuje się praca w contact center. Zwłaszcza, że znajdzie się tam miejsce dla każdego, nawet największych nowicjuszy zawodowych.
Dalsza część artykułu: LINK