Praktykant-copywriter w Digital PR Studio
Miejsce pracy:
Praca zdalna
Obszar:
Marketing / promocja / reklama
Doświadczenie:
Niewymagane
Forma zatrudnienia:
Umowa o realizację praktyki
Oferta ważna do:
2024-12-31

Wydawnictwo internetowe Digital PR Studio - https://digitalpr.studio/ dynamicznie rozwijająca się marka z branży mediów cyfrowych, poszukuje ambitnych i kreatywnych studentów na praktyki z zakresu copywritingu i redagowania treści. Nasze portfolio obejmuje portale o tematyce biznesowej, sportowej, zdrowia, urody, nowoczesnych technologii, motoryzacji, gier oraz zatrudnienia. Współpracujemy z największymi brandami w Polsce i Europie.

Poszukujemy kandydatów na stanowisko: praktykant - copywriter.

Miejsce pracy: zdalnie.

Czas trwania praktyk: od 3 do 6 miesięcy.

Zakres obowiązków:
  • tworzenie, redagowanie i publikacja treści do wybranych działów portalu,
  • współpraca z zespołem redakcyjnym w zakresie planowania i realizacji strategii contentowej,
  • monitorowanie trendów w mediach społecznościowych i na rynku mediów cyfrowych,
  • udział w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych,
  • wsparcie w działaniach SEO i analizie danych.
Oferujemy:
  • możliwość zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się branży i cennego wpisu do CV,
  • pracę w nowoczesnej firmie działającej z wykorzystaniem najnowszych technologii w tym AI,
  • elastyczne godziny pracy dostosowane do planu zajęć na uczelni,
  • możliwość rozwoju umiejętności w zakresie tworzenia treści, marketingu internetowego, SEO, SEM oraz pracy w mediach,
  • współpracę i wsparcie doświadczonych specjalistów,
  • dostęp do profesjonalnych narzędzi marketingowych,
  • mentoring z narzędzi: Google Search Console, Ahrefs, NeuronWriter, WordPress,
  • możliwość zatrudnienia po odbyciu stażu (po praktykach).
Wymagania:
  • status studenta (preferowane kierunki: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, marketing, nowe media),
  • zainteresowanie branżą mediów cyfrowych i aktualnymi trendami,
  • dobra znajomość polskiego, języka polskiego i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • kreatywność, samodzielność i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • znajomość języka niemieckiego, hiszpańskiego lub innych będzie dodatkowym atutem,
  • wysoka kultura osobista,
  • znajomość któregoś z języków: hiszpański, niemiecki, francuski, włoski, szwedzki będzie dodatkowym atutem,
  • podstawowa znajomość narzędzi do obróbki grafiki będzie dodatkowym atutem.
Szczegóły aplikacji

Aby aplikować na podaną ofertę pracy trzeba być zalogowanym użytkownikiem platformy. Przejdź do rejestracji lub zaloguj się na konto.

Nasi eksperci

Lista pracodawców