Specjalista ds. fundraisingu i marketingu online
Miejsce pracy:
Cała Polska
Obszar:
Marketing / promocja / reklama
Doświadczenie:
Mile widziane
Forma zatrudnienia:
Umowa o pracę
Oferta ważna do:
2024-05-19
HeaderIcon
Ogólne informacje o firmie

Stowarzyszenie Otwarte Klatki jest powstałą w 2012 roku ogólnopolską organizacją zrzeszającą osoby, które chcą zmienić los zwierząt hodowlanych.

Od 2018 roku jesteśmy częścią Anima International — działamy w Polsce, Wielkiej Brytanii, Danii, Francji, Ukrainie i Norwegii.

Wierzymy, że zmiana sytuacji zwierząt jest możliwa. Zabiegamy o lepszą ochronę zwierząt zamykanych na fermach, a także o prawo konsumentów do pełnej wiedzy na temat warunków ich życia.

Wspieramy międzynarodowe inicjatywy i jesteśmy częścią globalnych koalicji na rzecz praw zwierząt, m.in. Open Wing Alliance i Fur Free Retailer.

O stanowisku

Rozpoczynamy rekrutację na stanowisko: specjalista(-ka) ds. fundraisingu i marketingu online. Poszukujemy dwóch osób na to stanowisko!

Jeśli wśród Twoich zainteresowań lub doświadczeń znajduje się marketing, koordynacja projektów, budowanie relacji z klientami lub public relations, to prawdopodobnie odnajdziesz się także na tym stanowisku.

Razem z zespołem fundraisingowym będziesz poszukiwać narzędzi, rozwiązań i możliwości dotarcia do różnych grup osób w celu pozyskania nowych darczyńców. Jednocześnie będziesz pracować nad budową relacji z obecnymi darczyńcami, którzy wierzą w misję organizacji. 

Dzięki Twojej pracy więcej osób będzie świadomych, jak okropny los spotyka zwierzęta i w jaki sposób mogą im pomóc. Ponadto dzięki Tobie będziemy sprawniej powiększać grono darczyńców i pielęgnować relacje z nimi. W Twoich rękach będzie dbanie o widoczność naszej organizacji i szerzenie kultury dobroczynności jako podstawowego narzędzia do realizacji celu Otwartych Klatek: stworzenia świata wolnego od cierpienia zwierząt.

Dołączając do zespołu fundraisingowego i pokażesz innym, jak mogą zaangażować się w pomoc zwierzętom i dołączyć do wspólnej walki o ich przyszłość.

Co zyskujesz, pracując w Otwartych Klatkach?
  • Przejrzyście ustalone wynagrodzenie — otrzymasz wynagrodzenie za swój aktywizm. Gwarantujemy umowę o pracę. Nasze stawki nie są negocjowalne. Nasz model wynagrodzeń oparty jest na transparentnym algorytmie. Każda pensja jest wyliczana indywidualnie.
  • Pracę z misją — pomagasz budować lepszy świat dla zwierząt.
  • Czas — masz mniej ograniczeń czasowych działając dla zwierząt na pełen etat w porównaniu z działaniem w swoim wolnym czasie.
  • Wysoką elastyczność — pracujesz zdalnie, z domu i samodzielnie rozliczasz się ze swojego czasu i obowiązków.
  • Zaufanie — masz dużą dowolność w działaniu, ponieważ bierzesz na siebie odpowiedzialność za organizację – ufamy, że zatrudnione osoby będą robić to, co dla niej najlepsze.
  • Autonomię — doświadczysz wolności i niezależności w podejmowaniu decyzji.
  • Transparentność — masz wgląd w pracę oraz decyzje innych, tak samo, jak osoby budujące organizację mają wgląd w twoją pracę.
  • Szczerą kulturę pracy — będziesz wiedzieć, co robią twoi koledzy i koleżanki i co tak naprawdę myślą.
  • Wiedzę — poznasz i otrzymasz wsparcie od osób, które od wielu lat walczą o zwierzęta.
  • Możliwość rozwoju — będziesz się uczyć każdego dnia i będziemy zachęcać Cię do testowania swoich umiejętności.
  • Zdolność do wpływania na organizację — będziesz otwarcie wyrażać swoje zdanie i w ten sposób wpływać na to, jaką organizacją jesteśmy.
  •  
Czego od Ciebie wymagamy?
  • Głębokiego przekonania do misji Otwartych Klatek.
  • Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów. W fundraisingu stale testujemy nowe rozwiązania i narzędzia. Z tego powodu szukamy osób, które na własną rękę będą zgłębiać istotne dla nas zagadnienia, tak by zrozumieć je i rozwiązać trudności pojawiające się podczas codziennej pracy.
  • Gotowości do pracy zespołowej. Traktujemy Otwarte Klatki jako jeden sprawnie działający organizm. Sporo współpracujemy międzyzespołowo. Wymaga to umiejętności komunikacyjnych, wysokiego poczucia odpowiedzialności, stawiania dobra organizacji ponad swoje ego oraz “my” ponad “ja”.
  • Umiejętności analizy danych na podstawowym poziomie (lub chęci rozwijania się w tym obszarze). Dane, zarówno ilościowe, jak i jakościowe, to dla nas jedno z najważniejszych źródeł informacji, pozwalające lepiej rozumieć świat. Nie zawsze mamy dane liczbowe, na których możemy opierać działania, bo spora część naszej pracy opiera się także na intuicji, ale każdorazowo dążymy do tego, aby nasze działania poparte były logicznymi argumentami.
  • Dużej elastyczności czasowej. Tak jak oferujemy dużą elastyczność w zakresie godzin pracy, tak samo potrzebujemy Twojej elastyczności. Musi odpowiadać Ci gotowość do pracy w normalnym wymiarze (40 godzin / tydzień), z czego część może odbywać się w niestandardowych godzinach, aby dostosować się do różnic w strefach czasowych, godzin działania wolontaryjnych aktywistów i niespodziewanych wydarzeń.
  • Wysokiej etyki pracy. Jesteśmy nastawieni na działanie — aktywizm jest naszą pasją i jedną z głównych motywacji w życiu. Aby pasować do naszej kultury, musisz być osobą, która jest proaktywna i lubi pracę.
  • “Growth mindset”. Nikt nie wie, jak naprawić świat, więc potrzebujemy osób, które chcą się nieustająco rozwijać. Ciągle staramy się być lepsi w naszym aktywizmie, ale także jako ludzie.
  • Dopasowania do kultury częstego feedbacku. Musisz odnajdywać się w kulturze skoncentrowanej na bezpieczeństwie psychologicznym poprzez ciągłe dawanie i otrzymywanie szczerych i bezpośrednich informacji zwrotnych, jak również reagowania, gdy coś nie jest w porządku.
  • Pragmatycznego myślenia o konsekwencjach działań. Zmiana, o jaką walczymy to maraton, a nie sprint i dlatego zawsze myślimy o bezpośrednich i pośrednich oraz krótko- i długofalowych efektach naszych działań.
  • Umiejętności rozumowania i komunikowania swojego myślenia. Podejście oparte na dowodach, intelektualna pokora i umiejętność dzielenia się swoim rozumowaniem z innymi to cechy niezbędne do działania w naszej organizacji.
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Działamy w ramachmiędzynarodowej organizacji Anima International oraz w światowym ruchu prozwierzęcym, gdzie komunikujemy się po angielsku.
  • Dużej asertywności i kierowania się wartościami Otwartych Klatek. Twoja praca będzie polegać na rozwiązywaniu konfliktów, reagowaniu, gdy ktoś zachowuje się nie w porządku oraz dbaniu o wewnętrzną harmonię w organizacji. Musisz charakteryzować się wysokim przywiązaniem do wartości i zasad, by nie zamiatać problemów pod dywan.
Co będziesz robić?

Obszary działań dopasowujemy indywidualnie do każdego z członków zespołów. Oznacza to, że z czasem wspólnie zastanowimy się nad tym, co jest Twoją mocną stroną, w czym czujesz się dobrze oraz co sprawia Ci satysfakcję. 

Czytając poniższy opis zależy nam, abyś pozbył/a się myśli “tego jest tak dużo!”, ponieważ wystarczy, że masz w sobie gotowość do nauki i chęć sprawdzenia się w nowych wyzwaniach. 

Jeśli odnajdujesz się w jakiejś części wymienionych poniżej odpowiedzialności, to znak, aby spróbować i się zgłosić!

  • Korzystać z narzędzi digital marketingu – widoczność organizacji jest ważna, ponieważ to dzięki zaangażowaniu społeczeństwa jesteśmy w stanie torować drogę do wyzwolenia zwierząt. Fundraising w Otwartych Klatkach realizujemy przede wszystkim online. W tym celu będziesz prowadzić kampanie i projekty fundraisingowe, tworzyć treści do social mediów i aktywnie współpracować z zespołami rozwoju i marketingu. 
  • Koordynować projekty fundraisingowe – w ciągu roku realizujemy kilka projektów dedykowanych fundraisingowi, takich jak np. kampania 1.5%, zbiórki online. W takim działaniu niezbędna jest osoba, która odpowiada za plan i czuwa nad projektem. Koordynator projektu dba o organizację pracy zespołu, harmonogram działań, podział obowiązków i wskazywanie priorytetów. 
  • Pracować z danymi (praca z systemem CRM – customer relationship management) –korzystamy z baz danych, które gromadzą informacje o naszych darczyńcach, obserwujących i finansach (Google Spreadsheets, Salesforce). Będziesz analizować zaangażowanie odbiorców i dbać o ich stałą aktywizację. 
  • Tworzyć treści oparte o język fundraisingowy –prośby kierowane do naszych odbiorców skupiają się na podkreślaniu kluczowej roli darczyńcy, wyrażaniu wdzięczności i budowaniu w czytelniku emocjonalnej więzi z problemem hodowli przemysłowej zwierząt. 
  • Dbać o relacje z darczyńcami –zależy nam, aby każda osoba, która zaufała Otwartym Klatkom, przekazując darowiznę, wiedziała o tym, jak ważna jest jej/jego rola. Pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi darczyńcami poprzez maile, telefony, wysyłkę newsletterów, biuletynów i podziękowań. 
  • Aktywnie myśleć o strategii pozyskiwania darczyńców –prośby i apele kierowane do osób, którym zależy na zwierzętach, mają wiele wymiarów. Realizujemy je na wiele sposobów i przy użyciu różnych narzędzi dotarcia. Będziesz aktywnie zastanawiać się nad tym, jak ulepszać nasze działania, strategię komunikacji fundraisingowej i stale optymalizować narzędzia pod realizację celów. 
  • Budować i pogłębiać relacje z partnerami biznesowymi – idea filantropii staje się coraz bardziej popularna, a świat biznesu coraz chętniej angażuje się w działania charytatywne. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR) to obszar, który daje organizacjom możliwości nawiązywania długofalowych relacji. Będziesz inicjować kontakt z firmami w celu zaangażowania partnerów biznesowych w działania na rzecz zwierząt. 

Aby aplikować na podaną ofertę pracy trzeba być zalogowanym użytkownikiem platformy. Przejdź do rejestracji lub zaloguj się na konto.

Nasi eksperci

Lista pracodawców